words of wisdom

"Experience is what you get when you don't get what you want"

"Contrary to popular opinion, trust doesn't come from time. It comes from
demonstrated mutual actions."

"Sometimes you put walls up not to keep people out, but to see who cares enough to break them down."

"Life isn't about finding yourself. It's about CREATING yourself."

"You gotta go nuts. You never know how long this is gonna last. You get stuck in these crazy situations and the only way you can deal with it is to not take it seriously"

mercredi 10 octobre 2007

Joyeux anniverssaire

Aujourd'hui c'est l'anniverssaire de 2 personnes que j'adore, ma belle maman et manue!
Alors à toutes les deux un gros gros bonne fête!
xoxoxox

ma maman Line

manue

1 commentaire:

Patchouli a dit...

moi si je les aiment!

Ps: Je suis contente que ton blog reveinne à la vie!

Ps-2: Faut passer moins de temps sur Face De Bouc et plus sur ton blog! (Facebook c'est le démon!)